tisdag 19 maj 2015

4 år och 12 kg senare

4 år och en hel livstid sedan senaste inlägget. Svindlande. Och ikväll bestämde jag mig för att öppna upp bloggen igen - nästan utan att vara beredd själv. Men det är dags nu.

Helt fantastiska saker har hänt under tiden som gått: Kärlek, ny familj, nytt hem, lantställe, jobbyten, eget företag, massor av äventyr. Och så mycket god mat! Tydligen. 12 kg har smugit sig på sedan senaste inlägget och nu är det dags att vända. 12 kg är mycket. Det är tungt. Jag har så mycket skutt och spring som vill ut känns det som och just nu gör kroppen ont och är mest tung. Överrörliga leder, för lite muskelmassa och övervikt blir till ont. Så vill jag inte ha det! Nu blir det ändring. Om än med lite mer lågintensiv metod än förra gången. Med sund kosthållning, motion och bloggande som stöd ska jag komma i form igen.


4 kommentarer:

Unknown sa...

Heja heja dig kära Saring!!

Saring sa...

Inser hur tomt det känns att det inte finns någon "gilla"-knapp :)

Maja Gräddnos sa...

Hurra! Jag är glad över vilken anledning som helst som får dig att blogga. Puss!

Anonym sa...

Hurra, har saknat din blogg i läslistan! Och heja heja!