måndag 13 oktober 2008

Framgång i det dolda!

Här flänger jag på konferenser och tjänsteresor i CEE* så till den milda grad att jag liksom inte ens haft vägarna förbi jobbgym och våg. Så idag tog jag mig ner för att kolla läget på vågen, ty någon träning finns inte tid för i dagens tokhysteri och döm om min förvåning då vågen visade två kg mindre än strax innan Florida!

Två kilo är ju bra för tusan! Tjohoo!

Nu längtar jag bara efter att få svettas lite också. Imorgon bitti får det bli.

Tjohoo!


*Cetral Eastern Europe, förstås. Det låter så mycket finare än Östeuropa. Ju.

3 kommentarer:

A N N I K A sa...

Hurra!!!!!!!! (ropade jag nästan högt här på kontoret, men jag hann hejda mig)

Anonym sa...

Duktiga du!

Esthers Mami sa...

Du e' grym...ge mig motivation! JAg har tom börjat få värk i mina händer, liknande jag hade när jag väntade Esther och jag är defenitivt inte gravid nu utan bara pluffsigt vattenansamlad.

Men du e' bara grym...keep up the flås.

Många kramar från Mig