tisdag 11 november 2008

Hurra!

Mitt i makens tillfälliga invaliditet och min egen influensamarinerade tillvaro fick jag för mig att prova mina gamla jeans. Det som är så fantastiskt med den här kosthållningen, är att det går i ett så lugnt men stadigt tempo att psyket faktiskt hänger med. Jag känner att jag blir mindre. Och idag kände jag att det kunda vara ett bra tillfälle att prova de där galma brallorna.

Och det var det!

De sitter som en smäck! Ingenting störande som pyser över och jag behöver inte ens hålla in magen när jag knäpper knapparna.

De är förvisso väldans omoderna och ingenting som jag stoltsvassande skulle visa upp mig i. Men de passar! Nu längtar jag till jobbet så att jag kan väga mig också. Kanske är det dags att uppdatera min viktmätare..

6 kommentarer:

Anonym sa...

shit! Du är ju svinduktig! (för att uttrycka sig lite extra fint!) Helt fantasktiskt kul för dig! Hejjahejja!

Tingeling sa...

JIHUUU!!
Vilken känsla!
GRATTIS, duktiga Sunda Saring!

Saring sa...

Taaack sötnosar!!!

Word verification: Gratchus = till och med datorn gratulerar :-)

Anonym sa...

Wow, Saring. Det är härligt att få glädjas åt din glädje. Du är så härlig oavsett antal kilon men jag önskar dig förstås att må bara så bra det går. Kram!

Isidor sa...

Hurra!!!

Esthers Mami sa...

Coolt Saring!! ibland behöver man inte bry sig om vågen, man liksom bara känner sig tillfreds och det är nog så roligt och viktigt i vikt sammanhang.

Kram