torsdag 8 januari 2009

Alles gut.

Rivstarten känns bara bra så här långt och inte det minsta rivig. Jag har lite problem med frukostarna då jag börjar jobbar redan vid 06.30. Har aldrig varit hungrig tidigt på morgonen. Jag har bestämt mig för att inte vara så hård mot mig själv, så jag äter lite mindre än vad jag egentligen borde.

Imorse blev det en burk makrill i tomatsås (en favorit!) och en halv liten burk keso samt grönt te.

Till lunch blev det Wallenbergare och bulgurfylld paprika med pizzasallad + rödkålssallad. Och efter det grönt te som jag skall hämta.. nu!

Sådärja!

Jag känner mig glad, pigg och effektiv. Bäst att surfa på vågen - jobbajobba!

1 kommentar:

Anonym sa...

Sunda duktiga Saring!
Jag tappade totalt fokus av olika anledningar, hösten har jag varit en slarver. ställde mig på vågen i tisdags, 4,5 kg upp, usch vad deppigt. Jag har som du satt igång igen i onsdags. Mig passar LCHF väldigt bra och känner igen det du beskriver.

Mitt problem är att min inspiration är på 0. Men så gick jag in på din blogg och kände att: nej nu jävlar ska Mariamamman inte tappa sugen.

Lycka till i din fortsatta viktnedgång och håll en liten tumme för mig.
Kram Mariamamman