måndag 19 januari 2009

Rivstart..

Hm.. Jag har alltså kört rivstartsprogrammet under nästan två veckor och jag kan konstatera att det där riviga har lyst med sin frånvaro. Jag har gått ner ett kilo totalt under den tiden och det är ju inte så imponerande, om än det är alldeles lagom.



Jag tror att min kropp har ställt in sig på en förbränning på 0,5 kg/vecka, rivstart eller ej och då behöver jag ju knappast piska mig själv om det inte blir mer resultat än så här.



Så. På grammet tretton kilo totalt i viktnedgång och jag jublar! Nu återgår jag till en mer regelrätt GI-kost.



Allt går min väg.

2009 is da shit!

4 kommentarer:

Anonym sa...

13 kilo är många kilo...antingen har du nu en ny "mellangarderob" i väntan på den riktiga målvikten eller så sitter dina kläder numera inte speciellt snyggt...eller så har du lite mindre reservkläder sedan svunna tider

hursom...du är fantastiskt duktig

Saring sa...

Tack snällis!

Anonym sa...

13 kilo! Jag ser på bilden av dig och du är jättefin. 13 kilo, förlåt att jag tjatat:) Det är så otroligt mycket! Vad fick dig att bestämma dig för att börja?

barbamamma

Anonym sa...

hittade din blogg ....jag vill också komma igång HJÄLP MEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!