måndag 15 september 2008

Ingen ordning

Det känns som om jag står väldigt stilla. Och då menar jag i dubbel bemärkelse. Träningen hindras av massivt jobbpåslag och sjuk Alma (en dålig kombination även ur stresshänseende..) och vågen har jag iofs inte tillgång till förrän imorgon, men det känns inte som om det har hänt ett endaste litet skvatt.

Trist! Jag är fortfarande precis lika duktig som innan, med undantag av träningen då. Och även om jag förstår att den hjälper till, borde det ändå visa lite resultat bara av min strikta kosthållning. S hade 35-årskalas för brodern med familj i lördags där det bjöds på fantastisk choklad- och passionsmoussetårta. Jag tog inte ens en yttepyttig bit. Jag smakade en halv tesked av S och kunde konstatera att, jo, den var underbar. Men jag åt ingenting.

Jag är duktig. Jag sköter mig. Men det känns ändå som om jag står och stampar. Frustrerande!!!

Ikväll när S kommer hem skall jag snöra på mig mina nya dyrdojjor och gå en powerrunda. Vågar jag, skall jag nog prova att jogga lite också. Men jag lovar inget. Jag lovar däremot att jag skall göra mitt bästa för att bli ordentligt trött och svettig oavsett teknik.

Inga kommentarer: