onsdag 6 augusti 2008

Framåt

Tredje dagen nu och jag känner att det går framåt. Samtidigt har jag lite svårigheter i att hitta rätt balans i maten. Antingen blir det för många GB, för mycket fett eller för lite.. Jag kan helt enkelt inte tillräckligt mycket om metoden än vilket känns lite frustrerande.

Skulle vilja ha "GI-skolan", vilken finns på hemsidan, som nedladdningsbar PDF. Har inte ro att läsa på datorn. Texten blir så småttig och det är för mycket som stör mig runt omkring. Lite frustrerad som sagt.

Nåväl. Igår blev det ju som sagt endast 15 min cykling pga rumpont så idag har jag vilat. Imorgon blir det ett halvtimmespass igen. Jag ser faktiskt fram emot det! Tänk va?!

Jag vet att jag kommer att klara detta. Jag vet det. Det känns liksom så enkelt. Ett litet jippie från min trötta själv vill jag ändå ge ifrån mig. Ett jippie för mig själv.

jippie!

7 kommentarer:

Isidor sa...

Du ÄR duktig som tar tag i det!

HEJA SARING!!!

Anonym sa...

Du är bäst! Hur vill dina skor ha det? Kram!

Saring sa...

Tack gullisar! Mina skor vill ha det varmt och torrt :-) Puss!

FruW sa...

Ett STORT JIPPIE till dig! Heja Saring! Go, Go, Go!!!

Anonym sa...

Saring vad du är duktig, men stämmer det att du ska försvinna med 20kg? Försvinner inte Sara då?. Mariamman lyckades att klämma ner 12 kg innan sommaren. På måndag drar jag igång igen. Jag kör en mix av GI och räkna kalorier.
Lycka till, vi får peppa varandra.
Kram från Mariamamman

Anonym sa...

Jag bloggar på denna sida stinansblogsida.se ett stöd i viktminskningen kanske?

Saring sa...

*skratt* Nä, Sara försvinner inte. Sara lär fortfarande, efter 20 kg, ha små mjuka väck att hålla hårt i när det blåser. :-D

Wow, så bra jobbat med 12 kg!!! Fantastiskt! Och inspirerande!
Vill gärna peppa och peppas :-)

KRAM