torsdag 7 augusti 2008

WOW!

Vilken kick! Jag var sen till träningen och tänkte först att jag inte skulle hinna pga dagishämtning. Men så tänkte jag om. Jag tänkte nytänk.

Nytänket låter:
Det är bättre med 10 minuter snabb cykling än ingen cykling alls.

Jag tog mig ner till omklädningsrummet och väl där ställde jag mig på vågen. Ett helt kilo sedan i måndags! Och jag är ju mätt och nöjd hela tiden! Hur är det möjligt?!

Glädjekicken gjorde att jag satt mig på motionscykeln och cyklade en mil på 16 min. Det känns som en bra bedrift av någon som inte rört sig på två år.

JIPPIE!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt Saring, snyggt! Jag hejar på dig!

Isidor sa...

Skitaskalassuperbra!
Det är preciiiiiis rätt inställning, och rätt glöd!

DU ÄR SÅ DUKTIG!!!

Anna sa...

Precis så är det ju, älskade vän! Lite träning är mycket bättre än ingen träning alls. Och lite träning på rekordtid är fantastiskt bra!

Du är underbar!

Anonym sa...

Idag ska jag göra dig sällskap på cykeln!! Bara lillflickan väljer att sova minst 10 minuter i följd så ska jag sätta mig på cykeln, lovar!