torsdag 28 augusti 2008

Hallååå alla!!!

Nej jag har inte gått under jorden. Jag har inte lagt av med mitt friskvårdande och viktreducerande. Jag har bara varit i Polen. Just nu var jag tvungen att ta en liten paus för att på allvar markera för maken att NEJ DET ÄR INTE OKEJ ATT TITTA PÅ EN TIMMES FIRANDE AV ARMÉNS MUSIKKÅR!!!

Som sagt. Jag har bara varit i Polen, inget annat.

Det går bra. Det går fint. Inte så mycket mer triattlånnande och egentligen kanske inte så mycket motionerande öht.. 25 min cykling på Westin WorkOut var allt som blev då jag kände en stark aversion tillika omotivation av dessa helautomatiska superdigitala cyklar. Dessutom var den enda som var ledig en sådan där maskin som man nästan ligger ner i när man cyklar. Blä. Inte min grej.

Men maten har funkat fint och det känns verkligen som om jag blir mindre. Härligt!

Och en annan sak. Vad som nu är hönan och ägget. Jag mår bra! Jag är inte deprimerad. Jag känner att jag har kraft! Okej, jag är fortfarande lite av en tröttis, men inte på samma vis som innan. Inte mentalt. Och det är klart att det inte går på några veckor att repa sig efter en golvning som varat sedan mars. Men jag mår bra!

Jag mår bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är utmaning nog att klara maten när man är på resande fot. Bra jobbat! /Emma