tisdag 12 augusti 2008

Yiiiihaaaaa!!!

Strax före cyklingen idag, ställde jag mig på vågen. Jag känner ju att det går bra och hade förväntat mig att jag skulle se framsteg, men detta! Detta är nästan gaaalet.

Tvåochetthalvtkilo på en vecka. Och jag äter massor. Och är mätt hela tiden. Och mår bra. Hur är det möjligt?!

Jag önskade mig en rivstart och rivstart var just vad jag fick!

Wow. Jag tror att det funkar.

Och snällasnälla, skriv nu inte en massa orosord om att det minsann inte får gå fööör fort och detta skall ju håååålla länge och bli vaaaraktigt. Jag tänker nämligen så själv. Hela tiden. Jag tror att det här programmet kommer att göra susen. Rivstartsprogrammet håller inte i mer än 1-2 v. till och därefter går jag in i en lugnare fas.

Men nu. Nu vill jag bara vara glad och nöjd!

Jippie!

Cyklingen före lunch idag, innebar för övrigt 1,2 mil på 20 minuter och jag gav allt i slutet. Såå skönt! Tänk att det kan vara så härligt att svettas.. Och stretchar gör jag. Ojojoj så duktig jag är! Säg för allt i världen till mig om detta går mig åt huvudet!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt - grattis till minusvikten!

Anonym sa...

Visst är det behövligt med en rivstart. Själv visade vågen på -1,5 på ett dygn, helt sinnessjukt. Misstänker att du som jag behöver bli lite manisk så här i början.
Kraaam o bra jobbat
Mariamamman

Isidor sa...

duktIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!

Anonym sa...

Absolut ska vi ses nu, dela på en morot på Djurgården. Men helst helg, är svårt för mig att sticka in till stan en vardagkväll. Med risk för att verka mossig, vad var det för märke på jeansen?
Kraaaam Mariamamman

A N N I K A sa...

Superkanonbra! Det händer mycket i början när man GI:ar - har hört att det är mycket vätska som försvinner ur kroppen, men who cares? Det är sååå motiverande att se snabba resultat!

Nu ska jag bara sparka igång mig själv också...