fredag 22 augusti 2008

Personbästa!

Sju kilometer motionscykling på tio minuter. Det är snabbt. En kort paus där jag kände lite på trappmaskinen men det kändes som om jag var för lång.. Eller nå't. Sedan upp på cykeln igen för sexochenhalv kilometer på tio minuter.

Sammanlagt. 1,3 mil på 20 minuter. Jag var trött och svettig efteråt. Men inte alls död! Och faktiskt mycket mer stolt än trött.

Samtidigt kan jag inte låta bli att fundera över när de där motionscyklarna kalibrerades egentligen.. Men det är kanske lika bra att inte veta?

Hur som helst. Jag är laddad inför helgen och jag mår som en prinsessa!

Trevlig helg alla älsklingar, om vi inte hörs innan måndag!

5 kommentarer:

Isidor sa...

heja DUKTIS!!!
Själv torskade jag 3 minuter mot mitt rekord i löpning till jobbet imorse. jag skyller på ryggsäcken!

Saring sa...

Jäkla ryggsäck!!!
Pöss

Anonym sa...

Du är så duktig, inspirerande och nu måste vi ses. Idag shoppade jag en fantastisk snygg svart blåsa och det var XL ingen bigsizeavdelning anymore!!!
Hopppas din helg blir härlig och avkopplande.
Kram Maria(the mother)

Uniflora sa...

Shit vad bra du är! Kram

Anonym sa...

Uppdatera oss! Hur går det för triatleten? /Emma