torsdag 8 april 2010

Ketosrus

Det är händå för härligt. Det här med Ketos. Energinivån rusar upp och den där lilla rusiga känslan av lätt eufori.. Och det liksom riktigt känns hur fettförbränningen tar fart.

En bra sak med att inte ha så många kilon kvar att ta av, är att framgången märks mycket mer. Och TACK Emma för ditt glada tillrop under föregående inlägg! Ja, du har ju rätt, jag är nära viktmålet nu. Det kändes så bra att få en påminnelse om det. Hur nära jag är vet jag inte, men jag gissar på snarare 4 än 6 kilo. Har ännu inte införskaffat en våg så jag vet inte säkert, men det har snart gått två veckor sedan senaste vägningen och trots påsk och lyxhelg tror jag att det hänt saker. Det känns. Jag lääängtar efter att få väga mig och jag lääängtar till den dagen det står 68 kg på displayen!

Promenaden igår var förresten jätteskön - tack fina Tinsel för härligt sällskap! Imorgon blir det en rask lunchrunda i Hagaparken för min del. Träningskläder har ännu ej införskaffats, men mina Asicsdojjor funkar hur bra som helst till snabbpromenader.

Som sagt: full fart framåt!

1 kommentar:

RosaMilton sa...

Men du för en oinvigd... Vad är ketosrus, jag menar hur funkar det? Har så svårt att förstå att man skulle kunna bli hög av att vara hungrig? Men jag blir ju andra sidan hög av att springa så... lockar det fram endorfiner på något konstigt vis?