tisdag 6 april 2010

Träningsblogg

Okej, första trevande försöket till att träningsblogga kommer här! Jag kommer alltså inte att förta mig vad gäller träningsinitiativ under min rena kur, men för att liksom ta ett steg i rätt riktning visar jag den planerade promenadrundan som skall gå av stapeln imorgon kväll. Exakt 8 km mäter den och enligt säkra källor skall solen gå ned kl 19:45 imorgon, så vi lär ha kommit till gatubelysningen i stadens trygga famn tills dess.

Tinsel, nu vet du vad som väntar!

4 kommentarer:

Tingeling sa...

ÅHH!!! Nu blir jag avundsjuk! Jag skulle döö för att få hänga med på den fina rundan! Med er finingar dessutom!
Plötsligt ter sig våra lantliga skogar väldigt tråkiga. Trots finsällskap av Pälsis.

RosaMilton sa...

Härlig kvällsrunda! Hur gick det med nya träningskläder?!

Anonym sa...

Jisses, jag inser att jag har kommit av mig lite i att följa hur många kilon du har gått ner (föda barn och så kom emellan ;-)). Du har ju bara SEX kilo kvar till din målvikt!

Jäääääkligt bra jobbat måste jag säga.

Snart får jag lägga up pen egen viktmätare på bloggen. Jag gick upp 22 kilo men har än så länge "bara" förlorat tio av dem.

Först tänker jag dock vänta tills allt är läkt och så att amningen är tiptop.

Tinselflickan sa...

Yes! Det var en bra och härlig runda. Fantastiskt sällskap dessutom.

Ting: du får komma hit! :)