lördag 16 januari 2010

Upplyftande notering

Två dagar före mitt första besök hos Cambridgekonsulenten Lena provade jag en svart bomullsklänning. Den var på tok för tight så jag hängde tillbaks den.

I torsdags provade jag den och då satt den som en smäck och var till och med lite lös under bysten!!

Och mina nyinköpta gördeltrosor är nu alldeles pösiga på samma ställe, d v s under bysten.

Jag ser fram emot vägningen på tisdag. Hurra!!!


Om det blir succé, kör jag nog två veckor till på Ren kur, med undantag för avtackningsmiddagen för kollegan den 26:e.

Jag har sällan varit mer motiverad än nu och jag längtar till att få bevisa för mig själv att detta nya decennium är det där jag håller vikten.

Långsiktighet.
Balans.

Haha, så härligt det är att jag har bestämt mig!

2 kommentarer:

Maja Gräddnos sa...

Grattis!!!!
Underbart, härligt, ljuvligt!

Barbamamma sa...

Gratttis Saring, det låter ju kanon.