onsdag 24 februari 2010

BLÄ

Idag är jag trött på att kura, trött på att jobba och trött på mig själv. Dessutom är jag förkyld. Den här eländeskänslan stavas väl PMS kan jag tro, men just nu hjälper den vetskapen mig föga.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Ge mig mat, chips, godis och gärna en stor kebabpizza.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Eller också kan jag ju ta och dricka lite jä**a vatten.

Sa jag BLÄ?


Och för övrigt så känns det som om de där återstående tio kilona likaväl skulle kunna vara tio ton. Målet känns långt borta. Skruttdag.

Blä. Blä. BläääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

5 kommentarer:

Maja Gräddnos sa...

Varmt vatten? Med ingefära?

Titta en gång till på dina senaste viktsiffror. Fy fan vad bra du är, gullunge. Håll uuuut!

Sara sa...

Håller med Maja, titta på dina siffror. Du är ju så jävla bra kvinna!!

emma sa...

Fy..hemkt å ha s¨na dagar.. men kämpa på!! du e skitduktig!

Anonym sa...

Står ut! Jag vet hur j..la segt det känns men visst är det ändå värt det sen!?
Vi ska ta beachen 2010 med storm.

Du är såååå jäkla duktig!

Ps: du har en utmaning som väntar i min blogg.

Kram Malena

RosaMilton sa...

KOm igen! Thé med ingefära är finfint. Du är grym, kom ihåg!