lördag 13 februari 2010

Jeans

De gamla jeansen sitter som en smäck! Tjohoo!

11 kommentarer:

Kapybaran sa...

snygg, snyggare, Saring!
själv måste jag numer ha skärp i snävjeansen :)

vi är så jädrans bra!!

Saring sa...

Ja, ta mig tusan! Hurra :-))

Isidor sa...

GUUUUUUUUUUUUUUU' va snygg du e!

Och så den där viktminskningen också!

Nu ser man verkligen vilken pudding du är. Utsidan börjar likna insidan, liksom, och bara det bra av dig blir kvar, och det dåliga försvinner. Kvar blir oerhört mycket mer Bra/kg Saring.

GOGOGO!!!!!

Saring sa...

hahahahaha!!! Tack, vännen. Inte minst för ett skönt skratt!
Kram

tisalen sa...

snyggt!

Anonym sa...

Du är verkligen jättefin!! Undrar däremot vad ni gjort med lampan? Har ni beställt extra pinnar och byggt en blomma?? Vill också ha... puss - Erica

Saring sa...

japp, sörrö! Vi har byggt en scarpa-blomma till vårt nya dressing room! Eller också väntar den vanliga lampan på att bli uppsatt efter renoveringen :-) Puuuuuuss fina!!!

Hoppet lever sa...

Stiligt värre! Du är så duktig med ditt kämpande. Själv har jag kommit igång igen efter ett par tunga månader. Får se om jag kan göra lika glada tillrop om ett tag!

Ebba G sa...

Förlåt en nyfiken...
vad gör du sedan, när du nått målvikten? Fortsätter du med att förändra livsstil och tar itu med anledningen till att maten blev din drog? (Som kokainet och resten av alla droger du kan nämna blev mina)
Jag börjar lära mig en del om mig själv och försöker låta mig vara allt jag är, arg ledsen besviken, glad... ja du vet... och alltid försöka se flera alternativ innan jag bestämmer mig för något.... Jag misstänker att det där med att hålla vikten är lite likt det här med att hålla drogerna på avstånd.
Och förresten.... du är skitfin! fast jag tycker insidan är bäst!!! alltid!!!!
Kram!

Anonym sa...

Hej!
Hittade hit via en annan CK-bloggare. Grattis till din viktminskning!! Visst är det härligt när man kan ta fram några gamla jeans ur skåpet och det bara säger... smack!

Kämpa på! Heja dig!
Kram Malena

mariamamman sa...

Hej Sara!
Jag har haft problem med att komma in på bloggen men nu är jag här. Satan vad duktig du är och att komma i jeansen är en milstolpe, det har jag inte gjort sedan 90-talet. Själc kämpar jag på med Itrim då min stora utmaning är att komma igång med träning. Har pressat 12 kg sedan dec. Vi är även paralellsystrar i vikt och längd. Fortsatt lycka till från mig till dig.
Kramar Mariamamman