måndag 8 februari 2010

Planen framåt

Jag har alltså cirkus fjorton tretton kilo kvar att gå ner innan jag når målvikt. Jag har dessutom en del jobbtillställningar framöver som omöjliggör Ren Kur samt kräver ett smart och medvetet upplägg. Således har jag knåpat ihop en liten plan:

Idag, hemma: Kombinerad kur (3 CK + 1 måltid 400 kcal)
Tisdag 9/2, Prag + Warszawa: Kombinerad kur (3 CK + 1 måltid 400 kcal)
Onsdag 10/2, konferens Warszawa: Kombinerad kur (3 CK + 1 festmåltid - Sushibuffé! Ingen alkohol) 
Torsdag 11/2, konferens Warszawa: Kombinerad kur (3 CK + 1 måltid 400 kcal)
 
Fredag 12/2: Nystart Ren Kur
Fredag 5/3: Upptrappning till Kombinerad Kur
Måndag 8/3: Kombinerad kur (3 CK + 1 måltid 400 kcal)
Tisdag 9/3, ledningsgruppsmöte Bukarest: Kombinerad kur (3 CK + 1 festmåltid, lite vin)
Onsdag 10/3, ledningsgruppsmöte Bukarest: Kombinerad kur (3 CK + 1 måltid 400 kcal)
Torsdag 11/3 - målvikt: Kombinerad kur (3 CK + 1 måltid 400 kcal)

Lördag 27/3 - Söndag 28/3: Planerat avbrott. Yasuragi SPA + Restaurangbesök + Hotell med maken!

Måndag den 19/4: Deadline för nådd målvikt!
Från målvikt och tre månader framåt: Viktklubbens hålla-vikten-program.


Nu skall jag köra till Viktklubben för en spontanvägning. Återkommer!

Inga kommentarer: