lördag 13 mars 2010

Bra

Jag sitter här och tänker att det är ju fantastiskt ändå. För mindre än tio veckor sedan var jag rejält överviktig och vägen till matchvikt kändes lång.

Nu sitter jag vid frukostbordet och liksom riktigt känner efter. Kroppen inte bara ser ny ut, den känns ny. Jag har på mig mina 32" jeans och de sitter som en smäck. Snart kommer de att vara för stora.

Och vi har ju nyligen blivit färdiga med lägenhetsrenovering och håller som bäst på att inreda vår nya fina walk in closet. Mina hyllor gapar tomma för idag har jag sorterat ut allt som är för stort. Sällan har en tom hylla varit så vacker. Det kommer att bli en dyr vår. En dyr och fin vår.

Det är välan alldeles för underbart.

3 kommentarer:

Maja Gräddnos sa...

Grattis darling!!!

RosaMilton sa...

Härligt! Jag kom på något när jag läste ifatt dina inlägg efter sportlovet. Många menar ju att man som motivation ska ha belöningar och delmål. För dig kanske du ska ha belöningar och delmål efter slutmålet. För jag är övertygad om att du klarar slutmålet galant men det är ju sedan du ska stanna kvar där. Så då kanske du ska belöna dig och din nya tomma hylla för varje månad du fixar dina nya vanor?!

Hoppet Lever sa...

Härligt! Positiv förstärkning till sig själv är vad som behövs när det är lite knöligt i terrängen! :)

Du är superduktig och jag är så glad över att du kämpar på och tänker positivt!