fredag 5 mars 2010

Planer

Jag håller på att färdigställa smala veckomenyer för sisådär sju veckor framåt! Allt i excel med tillhörande receptdokument i word för utskrift, vecka för vecka.

Tycker ni att jag överdriver?! Neeej, då. Jag är bara oerhört engagerad och.. vad skall jag säga.. Idog.
Eller manisk. Det är beror på vem du frågar.

Kul har jag hur som helst.

Och snart, kära Maja, kan du se fram emot smarriga lågkalorirecept för hela familjen här i bloggen.

Sa jag att jag skall äta Sushi ikväll? Jag skall äta sushi ikväll.

Tjing!

5 kommentarer:

Sara sa...

Jag tror inte du behöver denna uppmaning, men ändå, NJUT av den där sushin, för fy bubblan vad du har förtjänat den!

Hoppet Lever sa...

Härligt, kommer bli spännande att läsa dina recept. Jag håller på att planera för allt smarrigt jag ska äta, det är ju bra länge sedan jag körde seriös, hardcore LCHF. Kanske ska berätta lite mer om det jag äter för att inspirera? :)

Saring sa...

Tack tjejer! Ha en fin helg!

Anonym sa...

Så gör jag också, och har gjort i åratal. Så kanske mansik? vad vet jag?

Tisalen sa...

Även här finns matlistan färdig. En månad itaget planeras.

Hamnar dina recept här i bloggen sen? För nyttig inperation kan jag inte få för mycket av ;)