onsdag 2 juni 2010

Vårrusig

Ikväll är det alltså vårruset och jag skall rusa.

För ett år sedan trodde jag aldrig att jag skulle skriva ovanstående mening. Men nu är den skriven. Och det mest fantastiska är inte att jag skall delta i vårruset. Det mest fantastiska är att min prestationsångest är som bortblåst.

Nej, jag har inte tränat massor. Väldigt mycket för lite, snarare. Men bara det att jag skall ställa upp känns fantastiskt nytt och spännande. Jag ställer in mig på att powerwalka järnet och jogga så mycket jag orkar. Jag skall göra mitt absolut bästa, men samtidigt inte prestera över min egen förmåga.
Den inställningen, den känslan.. Den är stor för mig.

Jag skall vara med i Vårruset. Lagom. Och vara stolt över det. Tjoho!

2 kommentarer:

Kapybaran sa...

ingenting med dig är lagom, Saring. Och det är menat som en komplimang!
du är supersnygg, superklok, supermålinriktad ch kommer göra en superprestation på vårruset.
BABE!

kram.

Anonym sa...

Tack snälla för inlägget på min blogg...
Just nu är jag nere i en grop, antingen gräver jag ned mig och slutar med CK, eller så pallar jag mig upp.
Varje gång jag läser din blogg skäms jag över mig själv, åhå det går inte ens att mäta sig med duktiga du...
Du loosat så mycket vikt, är skit snygg, nu kommer du säkert springa om alla på vårruset...
Jag döör...jag börjar bli som gröna jätten på majsburken...grön av avund ;-)

Stor kram till dig!!!